De verantwoordelijkheden (francium silicaat)

Beeldhouwen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De Skirs (francium silicaat) zijn gemaakt van verschillende mineralen. Ik hou van krijtstof, bronwater, water Color, aarde, vuursteen en beenderporselein. Het keramiek kan een prachtig patroon vormen als het tot poeder wordt geklopt. Vergeet niet het eerst te laten opdrogen en het zal zich opnieuw in het patroon vormen.

Een deel van mijn beeldhouwen wordt gedaan op keramische stukken met verschillende kleuren, vuursteen, en bone china. Ik werk graag met verschillende materialen, omdat het me de mogelijkheid geeft om verschillende beeldhouwen te verkennen. Het is leuk om een scène of patroon vanaf nul te creëren en ik voel de voldoening om het tot leven te brengen.

Ik begin met snijden op kladpapier, nog voor ik een snijmes op papier leg. Ik snij eerst in de vorm van een vaas of container. Als het snijwerk klaar is, gebruik ik water om het snijmes glad te maken op het stuk vuursteen en breng het naar een zandstenen oppervlak om lijnen te maken. Als ik er zin in had, spoot ik het snijmes op het staal en tabliseerde het opnieuw.

De bolsters en tanden zijn gerecycled van iets dat ik jaren geleden van iemand heb gekregen, een natuursteen dat goed past bij elk soort snijwerk of beeldhouwen. Het idee is om iets moois te maken om naar te kijken en ook iets bruikbaars. Nadat je een tafereel hebt gemaakt, kun je het beeldhouwwerk een tijdje laten rusten of zelfs naar een juwelier sturen en hem bijwerken met de veranderingen die je hebt aangebracht. Een juwelier is leuk omdat zijn werk in je oor zal klinken zodra je binnenkomt om geld uit te geven. Hij kan je helpen met ontwerpen en ideeën.

Als je in een winkel werkt en een aankoop doet, voelt het goed om opgemerkt te worden. Het eerste wat een potentiële klant ziet is meestal het artikel zelf, en als ze het product mooi vinden, zijn ze waarschijnlijk alleen al door de kwaliteit tot je aangetrokken, en niet zozeer door de op de persoon afgestemde verhalen die tegenwoordig bij zoveel handgemaakte artikelen horen.

Veel mensen voelen zich in de steek gelaten bij het kopen van handgemaakte producten, hetzij om hun schoonheid, hetzij om hun karakter. Zoek in plaats daarvan naar handgemaakte goederen die de lakmoesproef doorstaan. Dan, en alleen dan, kun je er zeker van zijn dat je het goed hebt! Iedereen heeft zijn eigen idee van hoe iets gemaakt moet zijn, en als je het geluk hebt naast dat perfecte stuk te staan, kun je niet anders dan de gebreken zien die het kan hebben. Hoewel veel mensen het niet erg vinden dat er fouten in zitten, zijn die kleine ongelukjes een belangrijk onderdeel van het proces om iets moois te maken.

Als je niet aan de gebreken denkt, kun je het net zo goed wegleggen, toch? Dat is wat handgemaakte producten en vakmanschap zo bijzonder maakt. Je hebt de kans om iets moois te maken, iets nuttigs, en iets dat een leven lang meegaat. Met dat in gedachten, kun je je geen fout veroorloven.

Als het beeld dat u zoekt in de winkels ligt, is de kans groot dat het niet authentiek is. Hoewel het in veel gevallen een mooi sentiment is, en er niets mis mee is om online te bestellen en thuis een model voor u te laten maken, is het retourbeleid van de winkel een andere overweging. Als u bij aankoop geen gescande kopie van de bon of het ontvangstbewijs kunt overleggen, kunt u waarschijnlijk beter niets retourneren. Deze regel geldt ook voor digitale producten.

In sommige gevallen kunt u een artikel retourneren. In de meeste gevallen zal de aankoopprijs niet worden terugbetaald. Dus als u niet tevreden bent met het resultaat dat u krijgt van de juwelier, is het tijd om te proberen te onderhandelen over een prijs voor het. Maar houd in gedachten dat dit in de meeste gevallen zal resulteren in het terugsturen van het item naar jou. Laat dit niet gebeuren als u het niet wilt hebben. Als je het niet wilt, heb je het volste recht om het te houden.

Als er iets kapot is of niet overeenkomt met wat u dacht te bestellen, is het uw verantwoordelijkheid het in de doos te houden en het terug te sturen. Nogmaals, als u iets bent vergeten mee te nemen op de terugreis, is het uw verantwoordelijkheid om het te repareren. Dit zijn de verantwoordelijkheden van de fabrikant, of zij het artikel nu maken of kopen. U bent echter de Anne appel van uw tijd en geld.

Je hebt je nu waarschijnlijk gerealiseerd dat tijd een cruciaal punt kan zijn. Denk eraan, wees zo gedetailleerd mogelijk over uw voorwerp. Het is niet eerlijk om een beeld te schetsen dat je echtgenoot niet begrijpt, hoe mooi het ook is. Vertel de waarheid over het item – geef de persoon die het item moet dragen de mogelijkheid om het te beschrijven.

Je hebt een heel artikel aan dit artikel gewijd. Waarom niet vertrouwen dat het gepast was om een enkele pagina af te drukken. Hier is nog een keer: druk negatieven af in plaats van positieven.

Je hebt je lezer gered van een slechte aankoop.

lees meer:

Leave a Reply