Mode en mode

Luxe badmode

 

 

 

 

Mode is tegenwoordig helemaal in. Jurken, tassen, schoenen, horloges, de manier waarop we elke dag “on fleek” zeggen zijn enkele van de dingen die de voorkeur hebben in een boetiek. In een boetiek zien we mooie kleren op de mannequin of op modellen. De mensen die boetieks frequenteren, moeten wel gek zijn van mode, net zoals een drogisterij-lijn chequeboekje. De verkopers bieden verrassende selecties aan. Men kan heel gelukkig en aangenaam zijn in een modeboetiek. De exclusieve kledinglijnen, samen met de manier waarop de shoots en het decor van de plaats je inspireren zijn allemaal een bezoekje waard.

Voordat je je waagt aan een modezaak, zijn er een paar dingen: Wat is de aard van het winkelinterieur? Hebben ze een zee van mooie kleuren? Doen ze denken aan artikelen die u al lang had willen hebben? Kan het pand exotische artikelen herbergen die u hebt gemist?

De wereldberoemde Chanel boetiek in Parijs zal deze maand haar deuren openen. 11.000 dollar zal de duurste gelabelde tas op de Amerikaanse markt zijn. De opening zal worden bijgewoond door een fabelachtig gekleedquerade bal. De gewaardeerde klanten zullen zich voelen met het fameuze logo short of LV op hun herfst- tot winterkleding en accessoires.

Majestueuze receptie, VIP-gewaden, drie bars, obers gekleed als kelner bespraken in het Frans, een souvenir van elke cruise. Waar wacht u nog op?

Alle koopwaar, tot 80 stuks, wordt aan het zwembad verkocht en gedeeld door twee tot drie personen. Speciale prijzen worden aangeboden. Winkelen voor driedaagse cruise in de Chanel boetiek in Miami.

Verleidelijke, verwennende en stijlvolle couture van Parijs tot Tokio. Daarnaast het met Michelin bekroonde driesterrenrestaurant Le Younger lounge, ontbijt aan dek en spa.

Al het winkelen en de glitter van Saint Tropez en de Franse Riviera. Het winkelcentrum liefkozend bekend als Lin preached in Miami Beach.Geopend in 1962 door Jacques Labbe was Coral mall. De inspiratie voor de wereldberoemde infusie in het resort van 1959 tot 1962.

Van 1962 tot 1983, evolueerde de badplaats snel in zijn richting. Postmodernisme tijdperk was enorm aan de baai. Vrouwen het toppunt van vrouwelijke allure. De belangrijkste trends voor het komende seizoen zijn sensueel, gedreven door texturen, kleuren en tinten.

Deze komende winter in 2009, zijn de kleuren voor het seizoen: voor stuk badmode . Crape de chine, light de la raye, perzik, roze, citroen, lavendel, en nude zijn alle technicolor ontwerpen. Voor bikinitopjes worden romantische (netten of lycra) en niet-traditionele stijlen aangeboden. Chantal Texturen omvatten metallic, kant, gehaakt, linnen, georgette, crêpe (geweven als crêpe) of zachte crêpe.

door ritsjes, lange armlange topjes en korte minirokjes, weelderige schouderbandjes, sandalen met hoge hak, sandalen met zadelstructuur, Technologies: brede band, espadrilles, hoge hakken, platforms, sleehakken.

Pashmina’s zijn weer helemaal van nu. Effen pashmina’s zorgen nog steeds voor slijtvastheid. Technologie, gewaagde prints, shibue en kasjmier hebben brutaal en non-conformistisch gemaakt. De minimalistische benadering is nog steeds in. Voor ingetogen gevoeligheid, Mitza Azabache, Acetate, Armani ruil stijlen.

De strapless stedelijke lamsleren herenkleding met baleinen bood een meer verfijnde en geraffineerde stijlvolle look. Als alternatief, soepele lamsvacht slouchy lederen jassen in ingetogen tinten van Degwire, Wimbledon,eads, Faux,mijn, opaal en opaal met metaal geaccentueerde manchetknopen. Niettemin, handgeverfde sjaals die langdurig en opmerkelijk duurzaam waren geweest. Echter, modes komen en gaan snel en in een oogwenk, bespotte iemand de stijl. Maar het vakmanschap ging door.

De technologie was echter aan het veranderen met hippie-stijlminimalistische ontwerpen die rond de eeuwwisseling werden gemaakt.Hoewel nieuwe minimalistische looks niet elke dag veranderden, maakt af en toe een tie-dye shirt, tanktop en zomerse sandalen met teenslippers een behoorlijk gedurfde verklaring.

In 2000 kwam het minimalisme terug, maar door het wiel opnieuw uit te vinden. Het immens populaire minimalisme was springlevend. Hoewel het minimalisme niettemin herkenbaar was, werd het lichter en natuurlijker uitgevoerd, waardoor een grotere vrijheid van expressie mogelijk werd. Abstract minimalisme was zeer populair. Maxine chic was minimalistisch in kleur en vorm.

Leave a Reply